Seda Genç

Seda Genç

1
1

Konuşma konuları

  • Tüketicinin Kalbine Giden Yol Beyninden Geçer!
  • Dijital Mecralarda Kullanıcı Deneyimi (UX) ve Nöropazarlama
  • Tüketici Deneyimi Stratejileri (CX)
  • Sosyal Medyada Nöropazarlama ve Netnografi
  • E-ticarette Nöropazarlama
  • Pazarlamanın Geleceği & T-shaped Pazarlamacı Modeli

Toplantılara katkısı

Nöropazarlamanın Türkiye’deki öncülerinden olan Seda Genç, tüketici davranışlarını ve nöropazarlamayı insan ve ekonomi etrafında şekillenen disiplinlerin çerçevesinde kendi bilgi ve deneyimleriyle harmanlayarak katılımcılara aktarmakta ve farklı bakış açıları kazandırmaktadır. Ulusal ve uluslararası çalışmalarıyla bu alanın gelişimine katkıda bulunmakta ve farkındalık yaratmaktadır

Sunum tarzı

Sıkıcı pazarlama sunumlarının aksine konuyu daha eğlenceli bir dil ve zengin bir içerikle aktarmasıyla katılımcıların ilgisini çekmektedir.

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.

Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. Şu anda şirketlere nöropazarlama ve tüketici davranışları üzerine danışmanlık yapıp, Türkiye’nin dört bir yanında nöropazarlama eğitimleri vermektedir. Aynı zamanda dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’in Türkiye partneridir.

Üniversitelerin ve çeşitli kurumların düzenlediği seminer ve konferanslara konuşmacı olarak katılmaktadır. Kendi blogu dışında Harvard Business Review, Pazarlama Türkiye ve Pazarlamasyon gibi alanında öncü kanallarda yazarlık yapmıştır.

Sunum Dilleri: Türkçe, İngilizce

Seda Genç etkinliğinizde konuşmacı olarak yer alsın istiyorsanız lütfen (+90) 216 332 44 44

email us veya request form

Other speakers you may consider