Brand Child

Brand Child
Martin Lindstrom

8-14 yaş grubundaki ikizler, geçtiğimiz yıl dünya genelinde 300 milyar dolar harcamış ve ebeveynleri tarafından harcanan diğer bir 350 milyar dolarlık harcamaya da neden olan, gittikçe büyüyen çok zeki ve güçlü bir tüketici grubunu oluşturmaktadır. İkizlerin tutum ve davranışları üzerine yapılmış dünyanın en geniş çalışması olan BRANDchild, dünya çocukları ve onların markalarla olan ilişkilerine derin bir bakışla yaklaşan ilk kitaptır.

Dünyanın önde gelen global pazar araştırma ajansı Millward Brown tarafından yürütülen BRANDchild anketi 14 ülke, 70 şehirde (Avrupa, Asya, ABD ve Güney Amerika) bulunan binlerce çocuğun katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Birçok ünlü uzman bu kitapta, çocuk trendleri ve çekici pazarlama teknikleri üzerine eşsiz bakış açılarını paylaşmışlardır.

Çocuk markaları yaratma üzerine pratik öneriler ve daha önce yayınlanmamış 50’den fazla vaka analizi içeren BRANDchild, genç kitlelere göre yaratıcı pazarlama yolları sunmaktadır.